Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Asistent/ka ředitele

    Náplň práce:

  • administrativní a organizační podpora majitele společnosti, organizace diáře a schůzek
  • evidence, třídění a vyřizování e-mailové korespondence
  • účast na poradách vedení, zápisy z porad, příprava materiálů na porady
  • komunikace jak se zákazníky tak i s kolegy napříč společností
  • řešení operativních problémů a požadavků majitele společnosti
  • spolupráce s obchodním oddělením
  • zajištění chodu kanceláře a její správa

Požadujeme:

  • komunikativní znalost AJ (schopnost vést plynule rozhovor),  NJ- výhodou
  • USO vzdělání technického zaměření výhodou
  • uživatelská znalost MS Office – Word,Excel,PowerPoint,Internet
  • příjemné vystupování, vstřícné jednání
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
  • spolehlivost, odolnost vůči stresu, časovou flexibilitu
  • Nabízíme:

  • samostatnou práci s možnosti seberealizace a dalšího rozvoje
  • zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, bonus za docházku, měsíční prémie, příspěvek na penzijní pojištění, firemní tel. tarify)
  • pružná pracovní doba, úvazek 37,50 hod/týdně
  • mzda 28 000-40 000 Kč/měsíc
  • místo výkonu práce v centru Zlína
  • Zájemci hlaste se, prosím, výlučně zasláním CV na emailovou adresu: chludova@konform-zlin.cz